пʼятницю, 30 березня 2012 р.

Модуль 9-10

Сьогодні вже трішечки систематизувалося все, що я зробила та вивчила. До сьогоднішнього дня в план ми заносили кожного дня поправки та інформацію, яка стосувалася даного модуля. Мені здавалося, що так такий бардак. Але сьогодні, попрацювавши над планом, я зрозуміла, що ще лише трішки потрібно допрацювати, щоб він мав належний вид та відповідний зміст. Дуже цікаво мені було повторити навчальні стилі та згодом це потрібно впроваджувати на своїх уроках.
Дуже близькою мені є диференціація, бо це частина проблеми, над якою я працюю. Створення відповідних документів мені допоможе в подальшій педагогічній діяльності.
Ще ми ствоювали документ фасилітації. Це для мене є нове, але я спробую працювати за такою формою. Склавши план впровадження проектів, я узагальнила і врешті-решт зрозуміла для чого я тут і що робитиму далі при підготовці та проведенні цікавих уроків. та проектів. Багато про що я вже знача і чула раніше, але всі ці методи та напрацювання ще не закріпилися на практиці, Тому я дуже задоволена, що цей нелегкий курс розповів мені про можливості  та спонукав до нових звершень! Дякую всім додатковим ресурсам за спільну роботу.
Шановні тренери! Чи можна звертатись до Вас за консультацією після закінчення тренінгу? Ви будете фасилітатором чи надасьте мені конкретну допомогу? В будь-якому випадку - дуже Вам дякую за отримані знання.

1 коментар:

  1. ОК!! Буду ДУЖЕ рада, якщо Ви звернетеся до мене після тренінгу.
    Успіхів і натхнення,
    з повагою, Ніна Д.

    ВідповістиВидалити