середу, 28 березня 2012 р.

Модуль 5. Пошук інформації в Інтернеті

Я сьогодні зрозуміла, що рухатись вперед потрібно поступово прямолінійно, а не по синусоїді... Вчитись новому легше, йдучи "в ногу" з групою. Коли загубиш одну ланочку від ланцюжка, то ланцюжок не можна буде носити до тих пір, поки не зремонтувати його і не заповними належними знаннями. Я обов"язково виправлю всі свої недопрацювання, бо інакше дуже важко буде рухатись вперед. Сьогодні я шукала інформацію в Інтернеті. Це я вже робила неодноразово, але я більш детальніше довідалась про авторські права, про відповідальність за порушення авторського права. Крім цього ми працювали в групах на педраді. Мені дуже сводобалось працювати в групі. Кожен по ідеї - маємо результат. Тут було легко, отримала задоволення від роботи. Ще мені сподобались вправи, які проводили тренери - поділ на групи. Дуже цікава методика. Я її обов"язково буду використовувати  на своїх уроках.

Немає коментарів:

Дописати коментар