четвер, 29 березня 2012 р.

Модуль 7-8. Створення презентації та оцінювання її.

Я сьогодні зрозуміла як створити коротку але змістовну презентацію. Визначилась спочатку, що саме буде на кожному із слайдів. Створивши чернетку, потім набагато швидше створюється сама презентація. Дуже цікаво створювати критерії оцінювання для презентацій, враховуючи мету даної презентації. Простіше створити презентацію, але складніше відредагувати її так, щоб вона відповідала критеріям.
Сьогодні робота була нескладна, а виконувати чомусь було важко. Стомилась? Чи темпу не витримую? А як Ви? Що порадите мені, щоб завтра було легше!!!!!!!!!!?????????
Мені сподобалось кіно. Дуже хороші думки та є над чим задуматись! Чи не так?

3 коментарі:

  1. Більше оптимізму. Ви вже багато чого вмієте.

    ВідповістиВидалити
  2. Кіно справді цікаве, мені також сподобалося. Щодо темпу роботи 4 день, я також втомилася, але як каже Ірина Іванівна - більше оптимізму!!!!!!!

    ВідповістиВидалити